Skip to content

Sve za ljubav ♥

jul 5, 2010

Sigurna sam da je većina čula za ovu emisiju koja se već nekoliko godina/sezona emituje na nacionalnoj televiziji. Prvu sezonu sam sa nestrpljenjem očekivala i redovno pratila sve epizode. Ljubav . . . a oni pomažu njenoj realizaciji . . . DIVNOOO!

Drugu i treću sezonu takođe nisam propuštala. Neretko sam i zaplakala pred izlivom emocija nepoznatih mi ljudi, različitih životnih priča. Jeste, smetalo mi je što se ‘oni’ petljaju u tuđe živote, ali su uspevali da spoje razdvojene, izmire posvađane, nasmeju tužne, obraduju zaljubljene. Činilo mi se da usrećuju ljude i mislim da je zaista tako i bilo. Iz nedelje u nedelju smo se mama i ja plakale i radovale se sa njima, jer su uglavnom sve bili srećni završeci. Neretko su jednoj strani dali dezinformacije, da bi iznenađenje bilo veće i intenzivnije. I to mi je bilo super kada su bili pokloni u pitanju, prosidbe ili slično. Čak sam i zamišljala kako bih reagovala da me neko iznenadi putem te emisije :)))

Ovu emisiju, nekad mi tako dragu, sam pre izvesnog vremena prestala da pratim. Zbog čega?

U svakoj emisiji prikažu po nekoliko odvojenih ‘priča’. U poslednjoj koju sam gledala je u jednoj od ‘priča’ bila devojka koja se prijavila da posle dvadeset i kusur godina upozna majku koja trenutno živi u Hrvatskoj. I sada, pronašli su oni majku, pokupili devojku i otputovali u mesto gde majka živi. Kada su stigli u selo gde se majka nalazi, devojku su odveli u kafić, a sa majkom se sreli. Pričali su sa njom o njenoj kćerki, videlo se da žena istinski pati za njom i iskreno im je ispričala svoj životni put. Onda se desilo to zbog čega mi se ova emisija zgadila za sva vremena, i emisija i voditelji i svi koji učestvuju u snimanju iste . . .  rezultat -> više je ne gledam.

Rekli su majci da joj, eto, nisu doveli kćer iz ne znam kojih razloga. Žena se vidno rastužila. Šetali su i iza ćoška ih je čekala devojka. Kada su se srele, uspavane emocije su izletele poput vatrometa i očigledno je bilo da obe neizmerno pate. Nažalost, iz privatnih razloga neće moći da žive zajedno, možda neće biti ni u kontaktu. Uglavnom, mislim da je majka bila na milimetar od šloga ili srčanog udara! I da ovakvo poigravanje ljudskim sudbinama i emocijama nije za pohvalu! Obe su neutešno plakale . . .

Bila sam šokirana! Sada sam ljuta! Da bi podigli gledanost uradiće sve . . . nije im bitno da li će nekoga više ili manje povrediti . . .

No comments yet

Ostavite odgovor

