Skip to content

Za sve vas koji volite životinje, ako možete, pomozite!

jul 18, 2010

Ovo je Mališa,

ostavljen je u Novom Sadu pre nekoliko meseci. Imao je dosta loših iskustava sa našim sugrađanima, ali je i dalje pun poverenja i nade da će naći topao dom. Star je godinu dana, a težak 8 kg, i zaista voli da se igra i šeta.

Privržen je deci, a nalazi se kod jedne devojke, sklonjen sa ulice. Nažalost tu može da ostane još samo tri dana. Ona putuje za CG na duže vreme i Mališa će se ponovo naći na ulici. U stanu je miran i dobar, nećete imati nikakvih problema, jer se po njegovom ponašanju vidi da je živeo u stanu. No, ukoliko imate dvorište i kućicu za Mališu, sigurna sam da će Vam  biti zahvalan i da će to svakako pokazati, te višestruko vratiti!

Zato, molimo sve ljude dobre volje, koji vole male pse i hoće da u svoj dom unesu još više zabave, radosti i ljubavi, da udome ovog mališu, jer nije zaslužio da ostane na ulici, na koju je tuđim nemarom dospeo.

Karakter mu je super i jedva čeka da ga neko voli.

Ja sam Dejana i nemam uslove da ga usvojim, jer živim u garsonjeri, ali ga hranim i poklanjam mu pažnju svaki dan koliko mogu. Broj telefona na koji me možete dobiti je 064/43-47-356 . Slobodno se javite, u svako doba dana, ako želite da ga upoznate. Ovo je moje prvo udomljavanje i nadam se da će biti uspešno.

Pozdrav svima.

One Comment leave one →
  1. avgust 23, 2010 11:02 pm

    Dobila sam informaciju da je Mališa udomljen :)
    Sa srećom!

Ostavite odgovor

